Different Mustangs <3

Hej!
Idag gick jag med i Different Mustangs som My Friendfall äger. DM är den bästa klubben jag har varit med i än så länge. Jag strom trivs efter bara unge´fär en dag, kanske lite mindre än en dag. Jag har dock inte varit med på något event än så länge, men imorgon så är det OS i dressyr (klubben) och det ska jag vara med på. Det kommer säkert att bli jätte kul. Har övat ganska mycket så att jag kan det. Fock veta att dom skulle ha OS idag så jag fick bara sätta ihop ett snabbt dressyr program eftersom att jag jätte gärna vill vara med. Jag fick gå med i DM idag för att jag hade vunnit en fribiljett av My så jag behövde inte ansöa och stå på kö. Stod inte på kön från början men hade planer på att ansök. DM är lätt den bästa klubben och jag har börjat att känna dom andra i klubben lite nu också!
Det var allt jag hade att säga. // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0