SSO youtube kanal! ❤️

Hej!
Jag har haft en SSO youtube kanal ett tag. Men jag har aldrig lagt upp en video på den. Men nu så har jag lagt upp min första video, vilket är "Mina hästar 2014 ❤️". Jag gjorde videon med bilder på IMovie så det är inte den bästa. Men det är ju ändå första videon så det kommer bli bättre videos i framtiden. Jag har Bandicam men har inte riktigt listat ut hur det funkar ännu så jag kan inte filma när jag spelar än. Men snart så! ;) Men iallafall det hade varit jätte kul om ni ville kolla videon och kanske ge den en tumme upp och prenumerera på min kanal. Jag hade blivit jätte glad i så fall. Min kanal heter Hanna Whaleside så det räcker nog att ni söker på det. 

Hoppas att ni vill kolla in min kanal och gillar videon! ❤️ Kram! //Hanna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0