Dinodalen är äntligen här ❤️

Äntligen har dinodalen öppnat. Det har kommit nästan 200 nya uppdrag och nya tävlingar, områden och nya karaktärer som vi aldrig har mött innan. 
Det ska bli jätte kul att få utforska dinodalen.  
Eftersom att jag har levlat klart
min nordsvensk sindy så behöver jag inte oroa mig om att få rida på en långsam häst i dinodalen iallafall. 

Jag ska se om jag kan logga in när jag kommer hem från skolan. Men vet inte om servern är öppen då. Om den är öppen då så kommer jag förmodligen att logga in. Om ni vill se bilder från dinodalen så får ni kolla min instagram, @hannawhaleside . Ska försöka att inte spoila för mycket. Kanske kommer lite bilder här också.

Bilder tagna från "nyheter" på starstables hemsida.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0