Dinodalen, level 16 ❤️

Nu är jag äntligen i level 16.
Det har varit lite kaotiskt nu idag med att alla vill logga in på SSO och så håller   det på att tappa kontakten hela tiden. Var även för dom flesta att dom inte kom in över huvudtaget. Jag tror att det beror på att det är så många som är inloggade just idag. Hoppas på att det blir bättre imorgon. Jag blev själv väldigt arg på att jag inte kom in eller att det tappade kontakten. Och sen när jag hade 10 XP kvar från att levla så hände inget även om jag fick 25 XP. Jag störde mig väldigt mycket på det, men sen efter en stund så levlade jag. Det vat helt enkelt datorn som var lite seg för att  servern var typ överfull. 

Här kommer lite bilder från Den gömda dinosauriens dal så om ni inte vill se spoilers så ska ni nog inte kolla på dett. XD










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0