~ Jorvik City Köpcenter ~

Hej hej!
Igår på onsdags uppdateringen så öppnades Jorvik Citys köpcenter/ galleria. Jag tycker att det är jätte fint och "coolt" där. Och eftersom att det är ett köpcenter så har det ju kommit nya affärer. Och när det kommer nya affärer så är shoppa ett måste för mig. Jag hittade en hel del nya kläder och utrustning igår. Jag älskar verkligen det stället. Jag längtar tills det kommer fler affärer mm till köpcentret. Jag tror jag köpte kläder och utrustning för ca 1000 sc haha! Som tur va så hade jag nyss fått 5000 sc nästan precis innan det öppnades så jag hade rätt så gott om star coins. 

Jag tycker även att det är kul att rapparen Raptor uppträder ibland. HEEY HEY YO HEY YO! xD 




Vad tycker ni om Jorvik city köpcenter/ galleria? Kommentera! 

( Det fick bli 2 inlägg idag ;) )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0