~ Redigeringar och mer redigeringar ~

Hej hej!
Som ni kanske har märkt när ni läste titeln så har jag gjort en redigering. Jag är ganska nöjd med den. Den kunde ha blivit bättre. Tycker att håret hade kunnat bli bättre. Det gick lite sådär när jag skulle göra det. Men så hemskt är det ju inte spm tur va. Hade kunnat vara värre. Jag tror det tog ca 1-2 timmar att göra denna redigeringen. Det kanske låter långt för denna enkla redigeringen, men jag typ satt jätte länge och försökte få allt att se bra ut. Men ja det blev ju ett ganska bra resultat. :)


Bild tagen: Jorvik City Köpcenter 
Redigerings program: Paint tool SAI

Tröja: Jorvik City Köpcenter
Byxor (svarta jeans): Silverglade byn, The fashion barn
Hjälm: Marleys bondgård (tror jag)

Jag skrev lite snabb typ "info" om redigeringen och vad kläderna är köpta här uppe. Vad tycker ni om det? Är det bra? Ska jag fortsätta göra det när jag gör inlägg om redigeringar? Ni får gärna kommentera vad ni tycker om det. Då blir det lättare för mig att veta om jag ska fortsätta med att skriva så. :) 

Ni får också gärna kommentera vad ni tycker om att jag gör inlägg om redigeringar. Har typ inga andra idéer på inlägg. Så ni får gärna kommentera vad ni tycker om att jag gör redigerings inlägg. 

Vad brukar ni använda för redigerings program? Kommentera! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0