Fiske, Bella level 15 + Info ❤️

Hej hej!
Idag har jag levlat lilla Bella. Hon är nu halvvägs in i level 14 så inom blir hon nog level 15. 

Idag blev jag även färdig med fisket i skördebygden! :) (kanske lite efter xD) Det är skönt att få slippa det nu, även om jag typ struntade i det innan också. cx Haha det var inte så kul att fånga mördarsiken (heter den så). Blev hemskickad 3 ggr för att den "bet mig". Fick hålla på i ca 1 timme innan jag blev klar. Haha! 


Förlåt för att jag inte lagt upp något här på länge. Jag har inte haft lusten att blogga. Och så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. :/ Det ända jag gör på dagarna är typ levla, göra dagliga och event med DM. Inte så intressant om ni frågar mig. Men jag ska försöka att lägga upp lite mer här, kanske kan lägga upp något från event. :) 
// Hanna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannawhaleside.blogg.se

HANNA WHALESIDE´S STARSTABLE ONLINE BLOGG! MITT SSO LIV. FÖLJ MED PÅ MINA SSO ÄVENTYR!

RSS 2.0